7.15.2014

... I lluitarem pel nostre amor prohibit...

Ahir em va arribar aquesta foto, la vaig trobar genial. Un noi israelià i una noia palestina, a qui "cap mur" els pot detenir.


No fa gaire també va còrrer aquesta per internet de noi rus i noia ucraïnesa. On és la frontera? On és el conflicte?



Com no, tot plegat m'ha fet pensar en la "relació" de Catalunya i la resta del país. Aquesta cançó definiria molt bé les imatges que veieu...

Per cert, la Glorieta es va casar amb un noi del poble del costat... de sempre ha hagut "rivalitat!" entre els dos pobles, i ella era i és molt, molt, masina :-)

4 comentaris:

XeXu ha dit...

Les guerres i els genocidis els munten els que tenen diners, que saben convèncer els pobres que cal anar a massacrar l'altre. La gent del poble, com sempre, si es poden estalviar baralles, se les estalvien. No hi ha més fotos, però estic segur que de casos com aquests no en falten.

Glòria ha dit...

Tens tota la raó Xexu, per aquí anava jo. Gràcies :-)

joan gasull ha dit...

coi de mania en fer la guerra i no fer l'amor.

Glòria ha dit...

Això mateix ;-)