7.14.2013

Mucho ruido...


Mientras habrá que van con el gintónic o el cubalibre en la mano en una noche cálida como ésta, servidora se acaba de tomar un vaso de leche caliente con café, a ver si le tienta el sueño y, mojándose las ganas con magdalenas del sexo convexo, como dice la canción de Mecano...
¡Qué nochecita! Salgo a mosquito por noche, y eso que en las revisiones de la empresa siempre me dicen que me falta audición en el oído izquierdo (y es verdad) pero el derecho lo tengo... Pobres mosquitos, ¡No se me escapa ni uno! ¿Zumbidos a mí?
La noche empieza mal porque ya no me siento relajada, dejo la ventana abierta y me llega el ruido de los coches, las motos (peor aún) y... la música acompañada de la algarabía del famoso barco que tengo a tiro de piedra, donde parece que ha empezado la temporada alta de despedidas de solter@s ¡Bien! Ahora mismo ya sólo falta la típica "alcohol, alcohol..."
Mucho ruido, demasiado ruido y, un mosquito menos :-)

10 comentaris:

Joana ha dit...

Doncs ja som dues amb una mala nit :)
La meva per la calor i per el patiment que la nena plorés i no la sentís..
No es pot ser una àvia "patidora".
Bones les madalenes? :)

Glòria ha dit...

Bé, la causa de tot és de la calor, finestres obertes i entra tot bitxo vivent i els sorolls...
Ha dormit bé la nena, per això? Som patidores de mena Joana!
Les madalenes bones, m'agraden les valencianes :-)

chufiporris ha dit...

I a sobre eren festes a Rocafonda! Per cert, no us hi he trobat...
petons!

Glòria ha dit...

Ai Maira... No tinc el cos per a moltes festes... Potser també m'arribava la música d'allà, sí:-) Un petó.

joan gasull ha dit...

no sempre es dolent que "te pique el aguijón".......mentrestant paciència que penso que és l'únic remei

Glòria ha dit...

;-) Tremendo, Garbí!

Gemma ha dit...

jo m'adormo de peu problemes de calor aqui cap i aquest any menys encara soroll gairebe gens (ara uns dies la festa del poble) et convido a venir l'unic lo dels mosquits.... algun dia estan pessadets

Glòria ha dit...

Gràcies Gemma, algun dia ;-) petons i abraçades

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Arribo a missa dita, han passat nits d´insomni i la cosa sembla què va per llarg, al Maresma fa calor i l´Alt Camp també.
Vosaltres teniu la marinada i la fresca de les aigües del mar, jo, terra endins tinc la xafogor i el rugir de motors engrescats al passar per sot a casa, i mentre estic endormiscat, puc recrear-me amb els roncs, i bufecs del veïnat. (segur què jo també tinc un bon repertori)
Tinc un ventall de fina tela què mitiga la calor al llit, (altres calors no les contemplo , ja ho diu el refrany, al juliol ni dona, ni caragol) i els mosquits? Dons no en tenim, ningú amb xiuxiueja l´orella.

Glòria ha dit...

Guau Joan, potser arribes amb retard, però t'ha lluït amb el teu comentari. M'ha agradat molt!