7.24.2013

Mataró sempre et somriu

Foto feta des del llaüt Sant Ramon tot fent un passeig un matí de diumenge: Mataró.

24 de juliol, una data per a mi que em diu: Ep, comencen Les Santes, Glòria! (tot i que fa dies ja s'estan fent actes) Fins el 29... Moguda!
Una ciutat  amb la que cada cop més m'identifico, ni gran ni petita, amb una activitat cultural envejable, amb una creativitat per a tirar endavant, malgrat l'adversitat, que Deu n'hi do!
L'últim així sonat, serien aquests vídeos per a promocionar la ciutat, ahir sortia la notícia a El Periódico. Cadascú en la seva línia, m'ha encantat.
Què us sembla a vosaltres, tinc motius per estar orgullosa de la ciutat que he triat per a viure?
"Mataró sempre et somriu. Mataró mediterrània. Reina del Maresme".


2 comentaris:

joan gasull ha dit...

m'agradaria poder opinar.....però la conec tant poc que no m'atreveixo...Ara el que si sé és que hi viu molt bona gent....encara que no gaire santes.

Glòria ha dit...

XD, es veu que havien dues de santes, Juliana i Semproniana, però ja no hi són ;-)Tremendo, Garbí!