7.18.2013

20 de juliol: Jo sóc com tu

Això ja està arribant al final, el 20 de juliol.
M'he passat uns quants dies donant la vara a twitter i facebook tot promocionant la Fundació Maresme i, demanant el vot al vídeo que l'Escola l'Arboç, centre de la Fundació, un d'uns quants, va presentar a concurs.
Tot són idees per a que l'empresa tingui una continuitat, necessària d'altra banda, en moments delicats degut a la crisi, les retallades de l'Administració... i vet a saber què més!
A hores d'ara qui no coneix a en Santi? Personatge creat per a donar a conèixer l'entitat a la ciutat i la comarca, yo ya poc puc dir? Llegiu aquí.
També l'escola presentant-se a aquest concurs aporta el seu granet de sorra, diners que de guanyar s'invertiran en teconlogia, tan necessària pels nostres alumnes. Concurs que curiosament acaba el periode de votacions el dia 20, després els que passin a la final, ja serà un jurat qui decidirà.
No és la primera vegada que demano el vot, els/les que em coneixeu ja ho sabeu i, no precissament per a mi directament, però sí per a persones o entitats que he cregut ho mereixien.
Per a acabar el post posaré els dos vídeos que arriben al cor i més enllà.
Moltes gràcies!

4 comentaris:

joan gasull ha dit...

el que més greu sap és que com sempre la societat mateixa és qui ha de donar tot per tirar endavant. Sort amb tot

Glòria ha dit...

ja ho pots ben dir, però és el que hi ha Joan. Gràcies pel teu suport :-)

Joana ha dit...

Una gran iniciativa que demostra que un cop més, son més solidàries les persones individuals, que no pas les institucions.
Jo també he complert, votant!

Glòria ha dit...

Alguna cosa s'havia de fer (i moltes més). M'ho crec Joana, m'ho crec. Moltes gràcies,diríeu: ja està aquí la pesada de la Glòria altre cop...