6.01.2013

Tocada per un àngel

Aquesta tarda sortida de casa amb un objectiu clar, anar a visitar el meu nebot  Diego. El destí o vet a saber tu què, va voler que amb quatre anys i mig un maleït virus al cervell el deixés amb una discapacitat gairebé del 100%. D'una encefalitis a una paràlisi cerebral...
Des de que va morir la meva germana, aquest mes farà 14 anys, està a una residència on té tot el que necessita, allà és feliç.
 
Tot anant per l'autovia de Lleida, Monserrat queda a la dreta.

A punt de traspassar les muntanyes, els dominis del timbaler del Bruc.

Ja queda poc, podem llegir el nom del poble.

El destí, el preciós lloc on hi viu.

Mirades entre tieta i nebot. Avui em tocava la punta del nas com dient: Ei, nas Figuerola! Tocada, tocada per un àngel, perquè com diu la meva neboda és el nostre àngel de la guarda. Sort que la família és petita, molt petita, perquè... li donem feina!


Tornada cap a casa, ja sóc a prop!

13 comentaris:

Pasquale GT ha dit...

Ara que sóc "tècnic d'atenció sociosanitària a persones Dependents en Institucions socials" i que estic a prop de gent gran començo a entendre el que dius al teu article. Tot i no ser els meus familiars i que des de fa poc que em veuen em donen somriures angelicals.
Gràcies per la teva gran humanitat

Joana ha dit...

I sempre n'has estat pendent, responsable i afectuosa.
Tens la teva part d'àngel...

Glòria ha dit...

Gràcies Pasquale :-)
Ains Joana... que plorarem...

pepi ha dit...

Tenim la sort de estar envoltades d'angels com en Diego. Una abracada

Glòria ha dit...

Cada dia, Pepi i, de tant en tant, els caps de setmana :-)Petons.

joan gasull ha dit...

Aquestes coses no haurien de passar, però quan és inevitable val més veure-ho de la millor manera.

Glòria ha dit...

Ja ho pots ben dir, Garbí :-)

pons007 ha dit...

espero que no fòssis tu la que condueix, perquè això de conduir i fer fotos sembla una mica perillós...

Glòria ha dit...

XD, no pas. Merci.

Montse ha dit...

He pensat el mateix que pons007! Si fas fotos, no condueixis ;) un àngel ben eixerit, sembla, eh? vigila amb el nas!

Glòria ha dit...

Al peu de la lletra, Montse. M'agrada més fer fotos que conduir ;-)Sí, el nostre àngel...

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

I jo hem queixo per un Wilson controlat.

Glòria ha dit...

:-) Sempre hi ha qui està pitjor que nosaltres, Joan.