6.25.2013

Jo, com el meu germà

Hola amics i amigues, 
L'Escola d'Educació Especial l'Arboç de Mataró, ens hem presentat als PREMIOS ROMPER BARRERAS amb un vídeo de 4 minuts que es titula: JO, COM EL MEU GERMÀ. 
Si guanyem podrem tenir uns diners per a l’escola per invertir en tecnologia, tant important pel nostre alumnat. Ara és el moment clau de les votacions.  
Necessitem quants més vots millor per tenir possibilitats de guanyar.
Per votar on-line heu d’anar a:
https://www.premiosromperbarreras.es/

Anar al títol superior: CANDIDATOS 2013
Un cop aquí heu d’entrar a l’enllaç:
CANDIDATURAS COLECTIVAS.
El nostre vídeo es diu: JO, COM EL MEU GERMÀ
El trobareu, si no el canvien, al 3r de la 4a pàgina.
Tenim de termini SOLS fins el dia 20 DE JULIOL.

AMB EL VOSTRE SUPORT SEGUR QUE GUANYAREM!!!

El sistema de votacions només permet fer 10 vots per IP, amb internet del mòbil o connectant-se a una WIFI nova. Per tant, sols es pot fer 10 vots per compte de connexió a internet.
  

6 comentaris:

Lluna ha dit...

H e fet 10 votacions desde la feina, intentaré fer-ne 10 desde casa i 10 més desde el mòbil mitjançant el wifi d'una amiga ;))

Glòria ha dit...

Moltíssimes gràcies, Lluna, ets un SOL!!!

Joana ha dit...

Fet! Seguirem donant suport a aquesta gran iniciativa!

Glòria ha dit...

Moltes gràcies, Joana :-)

Ametlla ha dit...

Hola Glòria:
He copiat tot el post per difundir al meu blog.
Ens veiem demà.

Glòria ha dit...

Molt bé, Pepi. Ens veiem demà :-)