5.08.2013

Trio "d'ases"



Una es lleva de bon matí amb dubtes.
Ahir al matí el Ministre d'Interior deia que la dona que aborta té a veure una mica amb ETA (una mica només...) Afortunadament, mai he hagut de prendre la decisió de fer-ho, afortunadament! Com a dona em vaig sentir agredida...
Mentre, deien els peperos aragonesos que la llengua que es parla a la Franja es dirà LAPAO, de seguida van sortit les ments privilegiades fent acudits que em van fer riure una mica (una mica només...) Per exemple el gràfic que il·lustra el post. Perquè una va nèixer a un petit poble del Baix Aragó de Terol, on va viure des d'aleshores fins que va venir a Catalunya i, es va esforçar en trobar-se en el mapa...
Al vespre una altra il·luminada de les "gavienes voladores" va dir que les dones que avorten són les que menys formació tenen... És una mica ase aquesta dona (una mica només...)
Així que ja veieu, de bon matí he fet un trio, trio "d'ases", em direu que no és gaire difícil amb aquesta colla, m'ho posen a "huevo" i, amb un dubte, sóc etarra, analfabeta o sóc LAPOLLA?
També m'he pensat en quina llengua escriure, en castellà arribaria a més gent, al final he optat pel LAPAO, llarga vida!

9 comentaris:

Joana ha dit...

Dubtes?, a mi em posen d'una mala llet increible!
Com poden dir aquestes barbaritats?, deuen pensar que avortar, aquí és clar que a Londres i de compres deu ser una altre cosa, és una festa.
Cada dia estic més indignada.

Glòria ha dit...

Ja ho pots ben dir, Joana :-( El post està escrit en estil una mica irònic (una mica només)Clar, a Londres van les "poderoses"...

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

La setmana passada vaig estar uns dies a la franja, concretament a Mequinensa i a Barbastro, no he tingut cap problema en la parla i és curiós que algunes poblacions d’Aragó, també parlen d´una manera mol particular què és mol propera, jo deixaria tot quiet, i què les llengües anessin evolucionant sense cap mena de oposició per ignorants analfabets polititzats. Podria ser més contundent i clar, però estic segur què alguns estudiosos i Presidents d´Autonomies no ho entendrien. Intentar imposar lo què té que fer una dona amb el seu destí com a persona, és greu, per ells la llibertat sols és façana, de porta en dins també avorten, i tenen sexe de totes les maneres possibles... anem bé.

Glòria ha dit...

Tens tota la raó, la gent d'anar pel carrer no tenen cap problema, són els i les dirigents.
Ja veus si avortaran i tindran sexe! Gràcies, Joan.

Oliva ha dit...

QUE ES POT ESPERAR D'UN HOME QUE DIU QUE HA PARLAT AMB DEU NOSTRE SRO?...
"VISCA ELS TALIBANS"¡¡¡¡¡.

joan gasull ha dit...

si em vols fer cas a mi tu segueix aferrada a LAPOLLA, no te'n desfacis mai i estigues sempre apunt per donar-li ús.

Glòria ha dit...

Gràcies Oliva :-) Sí, sí Joan, estic al límit però a LAPOLLA ;-) Ale!

Montse ha dit...

Et parlaré en català, però si necessites traducció al lapao, sisplau,sisplau, avisa'm!

Aquests ases són uns IMPRESENTABLES!

d'això... m'has entès, companya? els ho traduïm?

Estos asnos son unos IMPRESENTABLES.

Ara si?

;)

Glòria ha dit...

Ho he entés perfectament, Montse, en LAPAO, en català i en castellà ;-)