5.18.2013

Animalots

Ratolins que es van reproduir a casa com el que són, rates.

Que al nano li agraden des de ben petit el bitxos de tota mena, no és dir res de nou, oi? Uns més que no pas altres; diguem, que els que menys els "normalets" les mascotes que acostuma a tenir la gent a casa: gossos, gats... Bé, peixos, ocells, tortugues i així sí que hem tingut
Aquestes boniques criatures (Mus Minutoides, segons l'etiqueta de la foto a FB), van viure i van campar per casa tan feliços i, de tant en tant s'escoltaven els crits de la Glorieta... També els Geckos van mudar la camisa unes quantes vegades davant dels nostres nassos (grecos, que els hi diu una basca molt trempada). I les serps... Bua, títol de la peli: Una serp a la meva habitació.
De gripaus també hem tingut, que venien a casa amb la seva cèdula d'identificació i tot, tenien el seu encant...

 Gripau (Epipedobates tricolor, toma!)

I a què ve tota aquesta història? Doncs que avui a Sabadell hi ha  l'Expoterrària i, el nano en qualitat de veterinari estarà a un estand informant a gent interessada en el tema. Interessada jo? No gaire, però sí em ve de gust anar a fer-li una visita "in situ". Li agradará, ho sé!
Quatre dies de festa donen per a molt si t'organitzes bé, i en això, sóc un as!

Se m'havien oblidat les gambes!

12 comentaris:

joan gasull ha dit...

dona anirà bé que hi vagis per si cal vigilar que alguna serp, garza o lleona s'acosta massa sovint a l'estant en busca de la seva presa i e faci distreure de la feina..... ;)

Glòria ha dit...

He he he, sembla que els 50 t'han anat bé, estàs igual de trempat que als 49... Demà igual vaig a Girona, quedem? ;-)

Joana ha dit...

T'admiro... jo hauria dit aquella famosa frase: o els bitxos, o jo! :)
Bon cap de setmana!

Glòria ha dit...

Ara ja no queda res, ni bitxos ni l'amo. De vegedes es troben a faltar; ell, moltes. Gràcies Joana, gaudeix amb la família del "capde"!

teresa sadurni serra ha dit...

Jo record las gambes, que sen van fer al ajillo o guardades hehe

Glòria ha dit...

Cert, Teresa, ja les he afegit ;-) Gràcies!

zel ha dit...

Els animalons són un divertimento constant...

Ara, res comparable a un animalàs, des que a vasa hi ha gos, tots hem mudat l'humor!

Glòria ha dit...

A millor, no? Me n'alegro, Zel! Bon dia :-)

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

He vist de ven a prop mols animalons, però sempre a la natura, i alguns d´ells prou perillosos com és l´escurço... ara, el què més em fot, i aquet el tenim sempre molt proper en totes les ciutats, i dintre la família “potser i tot” és la guilla.
Femella mentidera i astuta, què fa i desfà, i porta de corcoll a moltes persones, trenca parelles i embolica cabdells... això teu és un plaer sorprenent , bon cap de setmana.

Glòria ha dit...

Ui Joan... sí prefereixo els meus, ja ho pots ben dir. Bon cap de setmana!

Gemma ha dit...

pas m'entendria jo amb el teu noi!!! he tingut gats, gos, hamster, peixos, carderoles, tortugueta i fins aquí , però aquests que dius.... ja en vaig tenir prou amb la iguana del meu germà!!! quita bicho!!!!

Glòria ha dit...

Hamsters també hem tingut, però són fastigosos, no em diguis que no... No dic detalls, de ben segur els sabràs.
Això ho fa l'amor, l'aguantar, amor de mare ;-)