4.23.2013

Què és Twitter? Twitter ets tu


De tant en tant i sense saber el perquè et poses a reflexionar sobre les xarxes socials i tot el que les envolten.
Des que vaig començar ja amb certa edat amb aquell discret compte de hotmail (i que encara conservo), amb el messenger... Uau! I, amb el temps, vindria el bloc, el Facebook, gmail... crec que l'última seria Twitter i ja fa més de tres anys, diguem-ne que estic conectada. Tampoc saps com tens temporades que et decantes més per una o per altra via, ara per ara la meva preferida és aquesta, la que teniu en imatge.
Però també em fa pensar si és el mateix que quan vaig començar: El mateix fi? Els mateixos followers? El mateix sentit? Es creen grans debats d'economia, política... La veritat, jo d'economía la suficient per a organitzar casa meva i, crec que m'ensurto. De política, ja fa temps que vaig deixar d'opinar; això sí, els principis i la ideologia no canvia,
Hi ha molts temes virtuals: literatura, art, música, fotografia, esports, feina, amor, desamor, sensualitat, erotisme... I de vegades simplement per parlar dels temps, del dia, de les alegries, de les penes o, de la mala llufa que portes a sobre, amb gent que no coneixes ni coneixeràs mai. Pels tuits es pot "endevinar" i dic endevinar perquè sovint l'avatar és ben surrealista, el nick abstracte total (mentre tu continues donant la cara com sempre...) si són d'una corda o d'una altra, amb qui tens més química o menys, què o qui t'arriba més.... també de qui et pensaves a saber què, i ha resultat fail.
Pots dir-te Bon dia, tw on; bona nit, tw off amb una noia que viu a Berlin i que no tens cap amistat en comú; Fer-te entre tres dones (branca feminista) la pregunta de si avui regalem roses als homes i llibres a les dones, què passaria? O que un follower et recomani amb tot el "carinyo" del món pel mal d'orella aigua oxigenada...
Què és twitter? I tu m'ho peguntes? Twitter ets tu!
Jo, @Gloryff amb cara, nom i cognoms, ciutat...

10 comentaris:

Joana ha dit...

Jo encara no li he trobat el "què", però fa uns dies que ho intento!
Estem conectats, ja ho crec!

Glòria ha dit...

Té la seva cosa, a mí m'agrada. Intenta-ho, si més no, ok? Petons i bona Diada, Joana.

Gemma ha dit...

jo vaig començar com tu joana despres de probar-ne d'altres i m'hi he quedat i he fet troballes molt interessants com na gloria prova-ho! ja saps on som!

pons007 ha dit...

Primer em feia mandra tenir twitter, però al final m'en vaig fer, però després d'uns mesos d'activitat mes o menys moderada el vaig anar deixant, i ara com a molt tinc els tweets automàtics de post nou en el bloc, alguna foto d'instagram molt de tan en tan, i algun retweet esporàdic d'alguna tonteria que em fa gràcia, ja ho veus, en això s'ha convertit twitter per me.

joan gasull ha dit...

sabem que tenim algú molt llunyà a prop nostre i de vegades les coses són més fàcils escrites que dites en directe. Amics virtuals, ara ja no podem estar sense.
La pregunta clau és cap on ens porta la tecnologia i que podrem fer en un futur pròxim....

Glòria ha dit...

Pons, jo també vaig trigar a tenir-ne, al principi escasa activitat, ara més.
Bona aportacio i boona pregunta Garbí, on és el límit?

Pasquale GT ha dit...

Hace más de un año que he abierto mi cuenta en TW pero realmente hace unos meses que soy asiduo. En principio me hacía gracia pero realmente entre tanto "revolucionario" de sofá, tanto repetir las noticias de todos los diarios y tanto "mundo feliz" hay poca reflexión personal.
Como bien dices de poca gente se sabe algo. Es un miedo a darse a conocer. Yo empecé así. Ahora me importa un bledo mostrarme.
Te agradezco poder compartir esos pequeños espacios. Creo que tenemos cierto feeling. Compartimos camarote con unos cuantos personajes que incluso son capaces de recomendarte remedios como el que comentas. Sin malas intenciones, claro.

Glòria ha dit...

Hola Pascual :-) Hay de todo, yo de lo que no me interesa, ni lo toco... Gracias por la visita y el comentario.
Nos leemos!

Glòria ha dit...

"jo vaig començar com tu joana despres de probar-ne d'altres i m'hi he quedat i he fet troballes molt interessants com na gloria prova-ho! ja saps on som! " Em sap greu Gemma, avui sí q m'ha arribat, li dono a publicar i no ho fa... :-( He fet un copia i enganxa.

Glòria ha dit...

Gemma, que al final s'ha publicat el teu comentari! mare meva...