3.13.2013

Una joguina, molts de somriures


Aquest mig dia semblava que habien arribat els Reis d'Orient a l'Escola 'Educació Especial l'Arboç de Mataró, capses i bosses plenes de joguines...
Començo des del principi perquè paga la pena compartir-ho ara que ja ha arribat tot i tot al seu lloc.
A l'última reunió de l'equip del mig dia un dels temes a tractar era la falta de joguines al pati, donat que ara per ara no és pas el millor moment per a invertir en coses no prioritàries, vam dir de demanar-ho a entitats de la ciutat. De seguida vaig pensar en la Creu Roja de Mataró, sabia de la seva campanya de Nadal de recollida i repartiment de joguines a nens i nenes que potser d'altra manera no en tindrien pas. També, perquè no dir-ho, vaig pensar en una persona que és el meu contacte, per tot plegat ho vaig proposar i comprometre a tirar endavant amb la idea. De moment ho portaria amb discreció fins a saber si seria possible.
Aquell mateix dia vaig enviar un missatge i, passats un parell de dies vaig rebre resposta, el meu contacte havia estat un temps "fora de joc", li vaig explicar per telèfon i em va dir que li fes un llistat de l'edat dels nens i nenes, les característiques, les necessitats... I que ho faria arribar a la persona responsable d'aquesta tasca. La setmana següent ja vaig rebre l'e-mail d'aquesta persona amb contingut positiu, molt positiu, de l'estoc de la campanaya nadalenca farien una tria tot tenint en compte el llistat que vaig donar. Em vaig posar tan contenta... Era l'hora de comunicar-ho a qui corresponia...
Correus d'anada i tornada, cap aquí, cap allà... i avui, trucades a partir de les 12 on ens deien que farien l'entrega avui mateix.
Així que ja veieu, el dia és gris i plujós a Mataró, però a l'Arboç per cada joguina han hagut molts de somriures, i els que queden!.
Moltíssimes gràcies, Santi. Moltíssimes gràcies Jordina.


Per cert, si no tenia encara clar amb quina entitat de la ciutat col·laborar amb unes hores setmanals de voluntariat solidari, entendreu ara que ja no tinc cap dubte, oi?

6 comentaris:

Ametlla ha dit...

Son d'agrair aquestes noticies. Quiins somrriures tan bonics avui. I amb tantes emocions no hem fet nii la migdiada...

Glòria ha dit...

Ui dormir... Mickey, Mickey.. me l'hagués menjat avui!

joan gasull ha dit...

Tot ho hem de fer entre la bona gent del poble, de dalt només cauen pals.
Entre els reis mags....hi ha una REINA :-)

Glòria ha dit...

:-) Gràcies Garbí, eres un sol, ara i sempre.

Javier R. T. ha dit...

Una pena no haber podido contemplar la cara de esos niños.
Beau geste. Beaux gestes.

Glòria ha dit...

No sabes la de penas que te quitan sus caritas, Javier. Merci beaucoup!