3.15.2013

L'estanteria dels perfums


Entre mig dels perfums actuals, hi ha un d'infiltrat, endevineu quin és?
Doncs sí, la típica ampolla de colònia de bebés de fa uns quants anys, aquesta en concret aviat farà 29 anys, no la llenço ni la llencaré, i mira que em fiquen la bronca sovint els meus fills per coses que he llençat de quan eren petits... És més, de tant en tan l'obro -que per cert deu tancar molt bé, encara conserva restes de líquid i la flaire- I em transporta a la meva etapa de mare jove...
La colònia dels records, de la vida,  l'olor a bebés, als meus bebés.

.

6 comentaris:

joan gasull ha dit...

guarda'en una miqueta per els nets...que deuen estar al caure... ;) iaia.

Glòria ha dit...

El mateix he pensat jo, Garbí :-)Bon cap de setmana, amic!

Ametlla ha dit...

Pasa el tiempo rápido

Glòria ha dit...

Más que rápido, Ametlla. Ahí faltaba un mes para que naciera Edgar :-)Ains...

Josep ha dit...

Aix, que no volem que es facin grans.

Glòria ha dit...

ja ho pots ben dir, Josep. Però els meus, ja han volat del niu .-(