3.03.2013

Jo, cuina casolana

 Verduretes al forn #gloriastyle
Avui he llegit aquest article i m'ha fet pensar en diverses coses, també m'ha donat la idea per a fer el post.
Precisament ahir a la tarda vam anar a un complexe comercial on no acostumo a anar gaire, em sembla que era la segona vegada, La Roca Village, però ahir... Tocava! Clientela selecta? Potser, també et trobes cares conegudes (les dues vegades), ahir molt i molt conegudes.
Doncs fent un passeig pel carrer i mirant aparadors em venia la flaire dels locals de menjars i begudes i em despertava el cuc, la mongeta tendra i el salmó del migdia no s'endevinava al meu estómac ni amb radiografia... Vaig ser forta i vaig aguantar la temptació, sabia que a casa m'esperava un bon sopar, on no va faltar ni el pa amb tomàquet.
Estic d'acord amb el que escriu l'Elvira Lindo, escriptora d'altra banda amb la que he passat grans moments llegint a en Manolito Gafotas quan els meus nanos eran de l'edat d'aquestes lectures. Bé, doncs el que deia, que jo no sóc pas de cuina innovadora, (nouvelle cuisine queda més glamurós) sóc de cuina senzilla, casolana i de pocs pastissos, gens de pastissos. Més peix que carn i, de vermella no gaire; per exemple, no he menjat mai carn de cavall... o sí? Vés a saber!
Si a tot això afegim una copa de Rioja per a les ocasions, ja... Cuina mediterrània? Segurament. 
Acabaré el post com ella l'article. A Mataró es menja molt bé, especialment, a casa meva! (sense desmerèixer altres llocs)

4 comentaris:

joan gasull ha dit...

Jo també sóc senzill, però més de carn que de peix.....i del color que sigui.

Glòria ha dit...

Doncs veus? No tindríem cap problema al menjar junts, no ens treuríem el mos l'un a l'altre ;-)

Joana ha dit...

A casa es pot menjar d'allò més bé i per no massa diners.
A mi si m'agrada la cuina nova, divertida i diferent, crec que m'en surto prou bé, almenys això em diuen! :)
Ni que sols la practico en ocasions especials.
(he deixat un comentari aquest matí però veig que no hi és)

Glòria ha dit...

Hola Joana, doncs no m'ha arribat aquest matí res...
Em consta que ets una gran cuinera i innovadora; jo ja veus, d'estar per casa i, sí, tens raó, no cal gastar gaires diners per a menjar bé.
Petons.