2.11.2013

Tres anys ja!


Sembla que va ser ahir i... quant ha plogut! Tres anys ja.
Sí, estic parlant de temps d'activitat, activitat que per altra banda ara mateix no en tinc.
Records bons, boníssims i no tan bons d'una obra de teatre que va ser adaptada del llibre de la mataronina Assumpta Montellà, La Maternitat d'Elna. Hem llegit el llibre, hem visitat la maternitat, tenim fotos i... records.
Però ara estem d'aniversari, tres anys que vam tenir l'oportunitat de veure a Mataró l'obra de teatre La Maternitat d'Elna. Veient aquest vídeo, encara se m'ha posat la pell de gallina.

6 comentaris:

Joana ha dit...

Han canviat les coses, les persones i les actituds.
Però va ser una gran gesta, malgrat els mals de cap.
No creus?.

Glòria ha dit...

Cert Joana, una gran fita que en el camí vaig passar molts de nervis. Aquell dia vaig veure que havia valgut la pena. Malauradament també recordo sempre sempre l'endemà i, no em resulta pas agradable.
Tres anys!

Ametlla ha dit...

Como pasa el tiempo...

Glòria ha dit...

Ui Pepi... T'enrecordes? I tot gràcies a tu, per molt temps que passi i moltes coses... això no ho oblidaré pas mai! Arran d'una conversa, em vas convidar a anar a Elna, la teva cosina Josie, una altra! Quanta emoció en la 1ª visita a la maternitat...

joan gasull ha dit...

ostres com passa el temps no.......aviat toca apuntar-se a l'imserso...

Glòria ha dit...

Ha ha ha, Garbí... Tremendo!