2.10.2013

Ho juro? Ho dubto!

Hi ha persones que s'omplen la boca a l'hora de dir ho juro, ves per on! Un costum que jo no acabo de tenir, ni ganes.
Sí, no parlo només dels polítics quan acepten un càrrec que juren i perjuren que compliran la Constitució a "rajatabla", o els testimonis a un judici que juren dir la veritat, tota la veritat i només la veritat... I un "huevo"!
Parlo de la gent pel carrer, que a la mínima de canvi et deixen anar un: t'ho juro per... Per què juren? Potser perquè no resulten del tot pas creibles?
Per això quan sento t'ho juro, jo penso, ho dubto...
Vosaltres us creieu a aquest paio que jura a la imatge? Doncs això!

8 comentaris:

joan gasull ha dit...

m'agrada molt l'apunt....ho juro..;)
Tampoc tinc aquesta mania o vici, no m'agrada i queda lleig

Glòria ha dit...

:-) Totalment d'acord, Garbí. Una abraçada.

Anònim ha dit...

Las pocas veces que he jurado, lo he hecho para confirmar hechos o relatos difícilmente creíbles sin pruebas, pongo un ejemplo: yo juré bandera......Rafa

xevi ribas ha dit...

m'agrada!

Glòria ha dit...

:-) Bona tarda Rafa i Xevi. Gracies per la visita i el comentari.

Josep ha dit...

Jurar: http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0080203 ... i si ho diu el diccionari....

Glòria ha dit...

Gràcies Josep, per la visita i per documentar el post.

Josep ha dit...

A disposar.