1.29.2013

Que tots els teus somnis es facin realitat

 "En Alcañiz nació un 29 de Enero
mi sobrina, a quién tanto quiero" (...)
Així començaven unes rimes que li vaig escriure fa uns quants anys...
Doncs sí, tal dia com avui, quan jo tenia 16 anys, va arribar a la família Figuerola aquesta dona, la meva única i estimada neboda MJ, filla de la meva única i estimada germana Mercedes (EPD); des d'aleshores, ha estat una de les passions de la meva vida, juntament amb els seus dos germans i els meus fills.
La vida, aquesta vida que com es diu, es molt bonica però a vegades complicada...
I aquí estem, lluitant per aconseguir arribar a allò que em va dir un dia fa 12 anys i mig quan jo em vaig quedar la més gran de la saga i ella la segona: "tía, tu y yo nos moriremos de viejecicas". Que així sigui!
MJ, per molts i molts anys i que tots el teus somnis es facin realitat.

4 comentaris:

joan gasull ha dit...

per molts anys i llarga vida a la saga....

Glòria ha dit...

Moltes gràcies Joan. I tu que ho vegis!

Laura Bosch ha dit...

A mi ja m'has fet plorar...cachus!! ;)
Molt bonic Glòria! I que així sigui, que els somnis de la MJ es facin realitat.

Glòria ha dit...

:-) Gràcies Laura. Els teus també... Petons a totes dues.