1.05.2013

Passa i passa i torna a passar


Sembla una nadala, però no.
Em refereixo a notícies esgarrifants que et posen la pell de gallina on la dignitat de les dones queda molt més que trepitjada.
Fa uns dies ens indignava aquesta... Quan encara ens fem creus de la barbàrie, ens arriben més i, més, i més... Totes brutals, però si em permeteu, aquesta última no té nom. I no només passa a la quinta forca, també aquí, a casa...
Una es pregunta: Què tenen alguns homes al cap? I entre les cames? Potser farien falta unes bones tissores que tallessin algun atribut i, no precissament el nas.
Serveix de quelcom que cada 25 de novembre es commemori el Dia Mundial contra la Violència Masclista?
Passa i passa i torna a passar!!!

4 comentaris:

joan gasull ha dit...

tot plegat fa fàstic, la manera de fer i la justícia que sempre fa la vista grossa a coses com aquestes.
Unes bones tisores, jo també hi estic d'acord

Glòria ha dit...

Doncs sí noi...
A què sí, Joan? Ets un bon jan, que et portin moltes coses els Reis!!!

Joana ha dit...

Ja saps què en penso, jo si faría que els hi tallesin la titola.
Estic ben convençuda que s'ho pensarien abans.
9 anys?, jo el mato si soc sa mare.
Ho sento, no soc pas violenta, però imagino la criatura i m'esgarrifo tota.

Glòria ha dit...

Sé com penses, en aquests temes també i, si la titola a ras! Fa mal a l'ànima, oi Joana? pobre criatura...