12.24.2012

La sort del mussol o el mussol de la sort




Enguany la cosa va de mussols, no sé pas si de la sort o no, tant de bo! "En la antigua Grecia era el animal sagrado de la diosa Palas Atenea, de la cual toma su nombre científico (Athene noctua), y símbolo de la ciudad de Atenas, por este motivo este animal era sagrado para los griegos, sin embargo los romanos veían en él signos de mala suerte y desgracia."
Resulta que el Tió em cagarà una camisola (entre altres coses), i m'ha dit un ocellet que al davant porta un mussolet... Però el Reis d'Orient em porten un pijama (m'hauran vist amb poca roba al llit?) Dóna la casualitat que també hi ha el corresponent mussol (diu un altre ocellet col·lega del primer) Això ha de voler dir quelcom!
Més mussols. Una companya de feina que hem compartit moments de molta implicació, tant física com psíquica i, que per coses del "destí" (i/o males gestions...) després d'anys fent la vida més fàcil en equip a personetes que et paguen amb mirades i somriures, ella, no per voler, ens deixa.... Bé, doncs ens ha donat un petit record personalitzat a cadascuna, la figura em sembla que és general, per a desitjar molta sort en aquest futur incert; l'escrit, més personal, però... un mussolet!


I ahir al vespre em va arribar una partida d'"amigurumis" que fa artesanalment una amiga del poble; té una botiga de llanes i en les estones lliures fa aquestes monades. Quan va saber on treballava i amb quin tipus d'alumnes, em va dir que els volia fer un regal, també hi ha una "manopla" per a mi, per a fer una mica el pallasso als més petits; a partir de gener, després d'un trimestre amb "els grans", tres petits grups d'aprenentatge; passo a l'aula dels més petits. El què diem: el destí! Resulta que mitja dotzena de bitxos d'aquests són... mussols!
Estic esperant que sigui el vuit de gener per a entregar els mussolets i la resta de fauna!!! Ja us diré quina carona que fan els nens i nenes quan els hi doni :-)


Bon Nadal! "¡Feliz Navidad!"

4 comentaris:

Joana ha dit...

Potser perquè dorms poc? :)
Bon Nadal !

Glòria ha dit...

He he he, també potser, Joana. Bon Nadal, marassa!

joan gasull ha dit...

vigila que tanta roba nova i tant d'ocellet aprop no et despertis amb la camisola del ravés.....
Bones festes.

Glòria ha dit...

;-) Ho tindré en compte, Garbí. Bones Festes, amic.