11.25.2012

Què faig mentre veig la tele?


Llegint aquest article m'ha vingut al cap el que normalment faig jo, i pel que es veu no sóc pas l'única, entro en aquest 60% de persones que fan altres coses quan estan davant del televisor.
Sóc el què es diu "un culo de mal asiento", no podria estar hores veient asseguda un partit de tenis sense fer res més (per exemple) com fa el Sr. de la casa... Mentre veig alguna peli, serie d'humor o concurs que m'agradi, llegeixo, faig encreuats, vaig i vinc de la cuina a fer una ullada a les xarxes... fins i tot de vegades trenco ametlles! El que sigui, però les mans les he de tenir ocupades i, el cap també.
Aquest dia d'estiu de fa uns anys, la Cleo i en Groucho ni se la miraven! I és que tenim molta oferta de cadenes, però de vegades costa trobar un programa que t'enganxi.

2 comentaris:

joan gasull ha dit...

Si trenques ametlles i ha més gent.....potser fins i tot els altres et malaeixen les idees.
Per cert en grucho t'està mirant l'escot.... :-)

Glòria ha dit...

Ho faig quan estic soleta.. I sí, l'escot o ves a saber què ;-)Bon diumenge, Garbí, com va anar la caça de bolets?