11.23.2012

Prohibit retrocedir

Imatge d'Encarna Boada que em va cedir molt gustosament

Ha estat una campanya que per primer cop ens uns anys me les he mirat des de fora i, és que el cos no el tinc pas (al cap em bullen altres temes que em preocupen més ) per a aguantar els mateixos discursos de sempre: "nosaltres farem, amb nosaltres, nosaltres som"... i seguim com sempre. Quin partit ara mateix pot sol·lucionar la crisi? Molts van creure al PP pensant que donaria un gir a l'assumpte i, ja veieu... Clar, després a culpar l'anterior Govern per deixar el pati com el van deixar (també serveix per a autonòmiques i municipals).
Això ho he deixat clar, no estic per a històries d'aquestes; ara, d'això a haver d'empassar notícies gairebé a diari del retrocés de les polítiques socials... Per postres cada vegada que llegeixo aquest cognom penso: serà "primo" llunyà de l'altre Rivera? I si a tot plegat afegim que l'ombra d'en Franco sembla que és molt allargada...
No, no votaré pas a la dreta, mai! Prohibit retrocedir seria el lema. Ha quedat clar? Qüestió de principis.
Potser aquest pots prometia molt i s'ha quedat "soso" i curt, però, és que no tinc pas discurs, en política tampoc.


2 comentaris:

Joana ha dit...

Ja saps que no m'ha agradat que et decantesis, és més, et vaig intentar convèncer.
Sembla que tampoc tinc el "dó" de la paraula...
És més, ara, hi hem de ser més que mai per tal que aquests que anomenes, i jo trobo per les cantonades, no creixin.

Glòria ha dit...

Ja Joana, ho sento, ja passarà suposo... Un petó.