11.02.2012

Entre els morts i els vius



Passada la nit de la castanyada sense pena ni glòria, cap castanya de cap mena al cos...
1 de novembre, matinant com cada dia fresca com una rosa (vermella), primer dia de pont que es perllongarà fins dilluns que tornem al cole.
Marcada pel destí sota el signe d'escorpí, dia dels morts, curiosament vaig nèixer "morta" després de tres dies de part de la meva mare... Bé no seria morta del tot, sí ofegada i, la matrona va fer virgueries perquè tornés a la vida. Ho va aconseguir, sempre em deia "la muerta resucitada" i, aquí estem uns quants anys després. El nom que em van posar no cal dir que vol dir resurrecció, casualitat?
He mirat efemèrides del dos de novembre, el primer que trobo és el llistat de famosos nascut tan tètric dia, uns quants, tampoc molts; així de noms més coneguts per mi he vits tres: Maria Antonieta, Sofia de Grècia i Joel Joan. Suposo que de no coneguts hi haurà la tira, més la Glorieta...
Un plaer fer anys, de moment l'alternativa, que es foti!!!
(post programat, quan es publiqui estaré camí del poble on vaig veure la llum per primer cop)

3 comentaris:

joan gasull ha dit...

doncs per molts anys i que vegis llum molt de temps. Bon pont

Joana ha dit...

Grrrrrrrrf i jo per quin motiu tinc que els fas el 5?, no ens podem fer grans....
Espero que gaudeixis d'un gran pont, almenys tranquil.
La propera setmana els petons :)

Glòria ha dit...

Moltes gràcies garbí, sempre que llegeixo "Cretas" al pasar, penso en tu.
He he he, doncs Joana, era el dos.. Ho celebrem dissabte, ok?