10.11.2012

Qwerty



La que està caient! I no em refereixo precissament al tro que m'ha despertat i desvetllat perquè pogués escoltar el so de la pluja...
Ahir els mitjans de comunicació i les xarxes socials bullien amb les desafortunades declaracions del Ministre Wert sobre espanyolitzar nens/nes catalans/nes; en algún moment em recordava a quan era petita a l'escola que a la taula de la mestra (jo no vaig tenir pas mestre fins el 12 anys) hi havia una guardiola en forma de cap de nen negret (li déiem "el negrito") i també recordo xinets, però el record amb més força és el del negret, per a posar peles o segells de cartes fets servir (aquesta manera d'ajut mai he sabut com podia arribar) que anaven directament als nens i nenes de l'Àfrica per a "evangelizarlos"...
Mare meva, i no dono més idees que si no igual posen guardioles a les escoles de tota la penísula per a espanyolitzar nens catalans! Estaria bé que s'ensenyés la diversitat en cultura, costums, llengua...  de les diferents regions i comunitats, així com a respectar-les; això sí que seria pedagògic!
En fi, qui sóc jo per a parlar d'un ministre! Però crec que no és moment per a atiar el foc.
De la immensitat de comentaris que he vist a Twitter sobre aquest tema, i posant amb més o menys intensitat al Sr. Wert a caldo, em quedaria amb un que deia quelcom com: "Wert, són les lletres entre la Q i la Y al teclat", doncs això!

4 comentaris:

Joana ha dit...

No donis idees!

És ben ximple aquest home, però és clar... son la dreta que son noia...

Glòria ha dit...

Ja veus! Però cada vegada es nota més que tornem als temps franquistes, oi Joana? Maleïts fatxes!

joan gasull ha dit...

aquest i alguns més haurien d'estar tancats a pa i aigua

Glòria ha dit...

A l'enemic, ni aigua!