10.19.2012

Experiència positiva i gratificant

Foto d'Internet

LLegint aquesta notícia, he pensat en un fet que va tenir lloc ahir a l'escola.
La idea la va tenir fa uns dies una companya que té dos gossos, gos i gossa. Es va comentar i, valorar la seva proposta. El resultat, que la Lila va visitar ahir l'Arboç!
Alguns nens ja em van dir, cadascú amb la seva manera de comunicar-se: 
Un (verbalment) Glòria, avui tenim una sorpresa
Altre (amb símbols) avui, pati, animal. Jo vaig preguntar-li: Què borda? I em va fer un sí amb el cap claríssim!
Jo només vaig veure la dòcil gossa quan vaig arribar a les 10:30 del matí, que estava fora de l'edifici, però dins del recinte escolar, bordant... Bé, després en algun moment pels passadissos, com quan un nen que va amb caminador la passejava de la corda tot cofoi. A l'hora del pati "em tocava" a un altre espai, molt relaxant per cert, amb un parell de nens.
Em van explicar que l'experiència va ser molt gratificant i positiva; com tocaven l'animal nens i nenes, reien, l'acaronaven, feien sorollets, la miraven... en fi, que ja em moro de ganes per veure les fotos.
La imatge podria ser ben bé la de l'escola, però no, l'he treta d'Internet.
Quant tenim a aprendre dels animals!

4 comentaris:

joan gasull ha dit...

es que som nosaltres els veritables animals

Glòria ha dit...

No vegis la gossa com estava de dòcil. Una passada.

Joana ha dit...

En aquest centre feu grans coses.. espero que ho tinguin ben present i no deixin decaure la qualitat, tant del personal, com de l'atenció i servei.

Glòria ha dit...

Moltes gràcies Joana. Malgrat els teus bons desitjos, no està gens clar el futur, si no del Centre, sí de part dels professionals :-(