10.10.2012

Del "high cost" al "low cost"

 Fa no gaire temps "low cost" ho relacionàvem amb certa companyia aèria, però actualment aquestes paraules han agafat vol... i hem passat del "high cost al low cost" com qui no vol la cosa.
Quan per a mi paraules com austeritat i sobrietat durant molts anys estaven representades per aquesta senyora, ara sembla que estan de "moda", una "moda" gairebé obligada per a molts, per a altres queda "chic".. Aquest article defineix molt bé la situació actual de les famílies i el canvi en l'estil de vida.
S'han acabat els temps de lligar gossos amb llonganisses i potser tornaran els de "contigo pan y cebolla".

4 comentaris:

joan gasull ha dit...

mira jo diumenge vaig anar a un casament low cost....i la veritat, un dels millors que he anat.
Voy a por el pan......

Glòria ha dit...

Veus? Molt bé!
Jo jo jo ;-)

pepi ha dit...

Jo quiero algún euro así de grande quizás tengas mas valor que el pequeño del monedero.

Glòria ha dit...

Quizás, quizás...