9.28.2012

Incongruències



Hi ha dies que penses que t'has llevat espesa, o no entens què coi passa.
Mentre la població (una part) està angoixada amb la crisi, i el que queda... Llegeixes notícies com aquestes, diuen que ho necessiten per a la feina... El més graciós és que veus que presumeixen de tenir-ne aquestes noves tecnologies jovenets que la feina més important que tenen és formar-se de cara el futur, no crec pas que sigui aquesta l'eina imprescindible. O no tan jovenets, com mola parlar de Ipod's, Iphone's, BlackBerry's! Incongruències...
La gent es sorpren quan dius que no tens Internet al mòbil (incondicional de Nokia), per tant, ni Wap Sap, ni Facebook, ni Twitter... doncs no, tinc un mòbil que serveix per a trucar i rebre trucades, així com SMS's. Bé ara puc fer fotos amb el nou aparell, guau,  i m'ho passo la mar de bé.

4 comentaris:

Joana ha dit...

Els meus fills ens son uns incondicionals.. jo, senzillament, ho trobo molt fort gastar tants diners per un mòbil.
I mira que m'encanta tot el que fa aquesta marca!

Glòria ha dit...

Jo també Joana, serà que som del temps on no calia estar tan "comunicats", en fi... I penso que quan els diners van justos, hi ha altres prioritats noia.

joan gasull ha dit...

la gent es deixa moure per marketing i es descuida les prioritats

Glòria ha dit...

Si més no, és el que penso jo Joan. Bon cap de setmana!