7.18.2012

Les bicicletes són per a l'estiu?


Tot llegint aquesta notícia del que està passant amb les bicis a Barcelona, he pensat que a Mataró també es dóna aquest desordre, potser a menor escala.
Sí és cert que no hi ha carril bici per tota la ciutat, però de vegades penso que fins i tot els gairebé cinc quilòmetres que hi ha (no sé pas si ha augmentat els últims temps) estan de guarniment. Anant per les voreres igual et venen de cara que t'adelanten en pla Fitipaldi, per no dir el fet que en carrers estrets d'una sola direcció van amb total tranquil·litat pel mig, en la correcta o la contrària.
I és que el que no fa gaire era una eina de distracció, esport, de diversió principalment per a l'estiu, s'ha convertit en un mitjà de transport molt a tenir en compte per anar a la feina (qui té) i/o desplaçar-se pel casc urbà.
Les bicicletes ja no són només per a l'estiu, organització!

4 comentaris:

Joana ha dit...

Més d'un dia, i de dos, m'han donat un bon ensurt.
Fins i tot em vaig discutir amb un.

Glòria ha dit...

Doncs sí noia, jo de vegades també els escridasso. Em fa ràbia quan baixen per la Ronda tan feliços ignorant el carril bici que tan fervorosament van demanar.

joan gasull ha dit...

us heu de posar una samarreta qui digui: si em voleu pujar al damunt......deixa la bicicleta.

Glòria ha dit...

Ha ha ha, no ho havia vist per aquí. A tenir en compte!