6.22.2012

Quilos de solidaritat

Avui he passat una tarda magnífica.
El PSC Mataró s'ha adherit a la campanya "Juny solidari" recollint aliments per a la Creu Roja de Mataró. A part de les aportacions que es fan a les dues seus des de fa dies fins el 28 d'aquest mes, avui s'ha fet una acció de carrer. Dos punts de recollida, jo he estat a l'Avinguda Perú, juntament amb altres companys i companyes.
L'experiència ha estat molt positiva, amb alguna que altra anècdota; per exemple el Sr. que havia sortit ja de comprar i no li venia bé tornar a entrar, aleshores ens ha donat 10 € perquè comprèssim nosaltres i ens ha dit: "jo vaig estar l'any 49 a un orfenat i sé el què és això..." ens ha emocionat. També el jove callat, discret, seriós i de color que ens ha deixat dos paquets. Una nena marroquina que s'ha interessat pel que fèiem i quan li ha explicat la Marga, ha dit: "vaig a casa a buscar un paquet" i ha vingut amb la seva aportació.
La guinda l'ha posat una parella que portava cadascú el seu quilo a la mà; al donar les gràcies la cara de l'home m'ha resultat coneguda, molt coneguda! Era el meu carter, el que cada matí truca a l'interfon i diu: "Bon dia, el carter!". Però moltes vegades em sorprèn amb altres ocurrències. Per cert, és l'home de la foto, com que ja he parlat algun cop d'ell públicament, les companyes també s'han alegrat de conèixe'l.
Molts quilos d'aliments per a persones amb grans necessitats, molts quilos de solidaritat al PSC de Mataró.

4 comentaris:

joan gasull ha dit...

sempre hem de ser els de baix de tot els que donem suport a qui més ho necessita.
Ben fet Glòria solidària

Glòria ha dit...

Tot un exemple, tens raó Garbí. Gràcies :-)

Joana ha dit...

I aquesta setmana s'ha de reforçar.
Podem veure que encara queda molta gent solidària, tu ets una.
Bon cap de setmana guapa.

Glòria ha dit...

Sí, encara queda aquesta setmana per a col·laborar. I tu Joana, i tu. Bon cap de setmana.