5.31.2012

Cop de sort




Acabo el mes de maig amb un cop de sort. M'ha tocat un viatge per a dues persones a Amsterdam amb vol d'anada i tornada pagat i tres nits a un hotel de luxe, que d'altra manera potser no hagués gaudit mai.
Tot per participar en un sorteig promogut per la Sònia Graupera , la Graupera viatgera com li diem, que sap tot i més de viatges i d'hotels.
La sort es troba, però sempre s'ha de buscar, si participes, ja tens números.
Molt agraïda a la Sònia, a MoevenpichHotel i a Transavia. Teniu reportatge fotogràfic assegurat.

6 comentaris:

joan gasull ha dit...

ei...que si et falta qualsevol acompanyant....tu truca

Glòria ha dit...

Ji ji ji, em surten acompanyants com bolets, però sí, tinc el teu número... ;-)

chufiporris ha dit...

Jo arribo més enllà... algú que et porti les maletes? a més, vaig anar de fi de curs a Amsterdam i no sabia anar en bici, vaig caure i m'hi vaig deixar un genoll. Just 20 anys després em toca recuperar-lo! És per una bona causa ;)
Enhorabona!!!

Glòria ha dit...

Ha ha ha, doncs si es tracta de recuper el genoll... ho hauria de tenir en compte! Gràcies, Maira.

Joana ha dit...

Felicitats!!
Cert, si no jugues, no toca!

Glòria ha dit...

Gràcies Joana! I no és un joc perillós com els d'atzar.