5.27.2012

Anem a la Fira?



Ahir al vespre vaig anar a la Fira. Any rera any per aquests dies, tan el Parc Vell com el Nou de Mataró s'omplen d'atraccions, tòmboles i llocs per a fer un mos: típic l'entrepà de bacallà. També és típica la pluja, però ahir no va ser el cas, una temperatura ideal.
De bon matí m'ha sorprés un intercanvi de comentaris a twitter entre dues persones; una defensa la Fira, l'altra diu que és "decadent, polsegosa, tronada, passada de temps i gens civilitzada". Els que em coneixeu ja sabeu que no sóc pas "la alegría de la huerta", però de tant en tant sí m'agrada barrejar-me entre somriures, colors, olors, mirades embadalides i cares alegres.
Ahir em vaig trobar a la mateixa amb gent coneguda, molta; des de la que feia anys que no ens véiem fins a d'altra que estem en contacte dia a dia, gent normal, senzilla, com jo... Els joves que m'acompanyaven tampoc són assidus a la mateixa: ella per haver estat fora uns anys, ell perquè és la seva primera primavera mataronina (i catalana, i espanyola...); no tenia preu veure'ls amb l'expressió tan bonica que van baixar d'una atracció (per a mi nova) que de tan alta em van dir que es veia fins i tot "l'Ibis" de la ciutat, he he he.
En fi, que potser la Fira no està feta per a intelectuals, però si per a gent corrent que existim i/o resistim el dia a dia, i que no som pas "tontos".
Ah, i dimarts tornaré a sopar allà amb un grup de companys i companys, mireu si em va agradar...
A tu t'agrada anar a la Fira?

8 comentaris:

Joana ha dit...

Doncs no... gens..
Hi duia els nens quan "tocava", és clar, però tanta gent, tanta calor, tanta pols i tant de soroll... no s'ha fet per mi.
M'agradava més quan hi havia també la de "mostres" o fira comercial, però ara, si puc, ho evito.
Veig que t'has animat dimarts, m'en alegro molt...

Glòria ha dit...

He he he, igual ara et toca anar alguna vegada amb el petit...
Ja saps que jo tampoc sóc molt de "jolgorio", però ahir era el dia. Sí, es va engrescar l'home de la casa al final :-)
Petons, Joana.

joan gasull ha dit...

M'agrada la fira i hi vaig quan hi ha oportunitat.....llàstima dels preus tant abusius que hi conviuen.
Bona fira al crit de la desaperaguda muñeca chocona.......:-)

Glòria ha dit...

La veritat és que sí, una estona i et deixes una pasta :-(

chufiporris ha dit...

A mi m'agrada, ja sigui amb criatures o sense. Com que sóc una mica friki, pujo al Látigo per fer la gràcia amb els amics, i sempre fem uns autos de xoc. També m'agrada pujar a les coses més espectaculars i procuro no pensar en que l'atracció on m'estic muntant està apuntalada i calçada només amb uns trossos de fusta... Li trobo un no-se-què romàntic i kitsch. Per mi és una de tantes maneres de no deixar de ser nena.

Glòria ha dit...

Doncs treu la nena que portes dins "Chufiporris". M'encanta el nom del teu bloc. Felicitats per iniciar-te en aquest espai.

Ametlla ha dit...

Por dios, que velocidad que lleva el látigo!

Glòria ha dit...

¿Habéis subido hoy? A mí me marea hasta ver tu super foto ;-)