4.27.2012

Homònims

Tot escoltant al flamant nou gerent d'una empresa, donant idees per a reactivar l'economia de la mateixa, en un moment donat em va sorprendre amb quelcom semblant a aquesta frase: " Cristòbal Colón va creuar l'oceà amb el seu producte i va triomfar...".
Suposo que ens va veure a tothom les cares de sorpresa i els ulls oberts com plats, perquè va afegir: "Sí, Cristòbal Colón és el creador de La fageda". Ah! No m'imaginava a Colón anant amb els germans Pinzón  a canviar iogurts l'any 1492 per patates . Catxondos els pares al posar el nom al nen...
D'altra banda, destacar la importància dels accents, he posat al google colon per a buscar imatges, i m'han sortit la tira d'això, de colons...

2 comentaris:

Joana ha dit...

Els accents.. sempre importants.
Malgrat que jo hi tinc una guerra... ufff

Glòria ha dit...

Sí tothom la tenim, però són importants :-)