3.21.2012

Trencant la rutina?

El dia comença diferent, a l'inrevés, com m'he trobat la taula al balcó; i és que la Llevantada aquesta nit l'ha "liat".
Jo sóc de vida, per a tirar he de menjar, i el primer que faig abans de res és esmorzar; després, el que calgui. Doncs avui no, en dejú i per una estona, tinc analítica a tres quarts de deu (aguantaré?). Quan arribi a casa ja faré esmorzar-dinar, perquè a les 12 començo la feina, dinada...
I això que crec que no cal explicar on es fa la primera micció quan hi ha analítica, ja ho sabeu de sobres :-)
D'altra banda, ahir va entrar la primavera, però no amb la imatge que tenim d'ella assolejada i florida, va entrar amb vent, grisa... Sí, cal que plogui i molt, però... ha plogut gaire? Per ara no pas!
Què més trobaré al llarg del dia? Vet a saber!

6 comentaris:

Joana ha dit...

Les analítiques tant tard son un rollo. Jo ho passo fatal per sortir sense el meu cafè.
Ja saps, jo en tinc ganes de dies com avui...

Glòria ha dit...

Doncs sí Joana, a més a més és la revisió de l'empresa, o sigui que una estona més no te la treu ningú.
Em consta que t'agraden aquests dies... :-)

Dr. Flasche ha dit...

Això vol dir que avui hem d dinar mirant el cel...

Glòria ha dit...

Je je je, plourà? No plourà? Gràcies, "Dr. Flasche"!

joan gasull ha dit...

Espero que tu no acabis com la taula de potes enlaire....o si...:-)

Glòria ha dit...

No sé com t'ho fas, però sempre em robes un somriure. Merci, Joan.