3.31.2012

Tarda de "chinos"


Les coses són com són, i no sempre han de ser iguals. Un divendres pots anar al cine amb la teva filla a veure Intocable, i altre de compres als "chinos". Ahir es va donar aquest últim cas.
A la noia li feien falta a casa coses d'aquelles que no són imprescidibles, però si necessàries en algun moment, i em va dir: "Mama, anem a comprar-les? Per aquí pel barri..." No sóc pas clienta habitual, però de tant en tant...
Jo, la veritat no tenia gaires ganes de sortir de casa, entre la sessió de massatge sonor que vaig tenir al mig dia a l'escola i, saber que tenia 10 dies de vacances per davant, és allò que dius, ja ho faré! Però al final vaig decidir acompanyar-la, i com que em feien falta mitgetes curtes per ara que encara es porta la sabata tancada... Ella em va dir: "als "chinos" també en venen! Què no en venen!
Primer vam anar al que tenim més a prop, i vam trobar tres articles, ens faltaven dos. Anem a un altre d'aquí a la vora, va dir; i sí, allà ens vam fer amb els que ens faltaven.
Ja veieu, la nena té colador, embut, tapa per a microones i fins i tot la senyera!
La mama les mitgetes.
I el millor de tot, pel camí et vas trobant amb veïnes del barri que feia temps que no veies, una xerradeta i cap a casa. Divendres a la tarda, al sol!




2 comentaris:

joan gasull ha dit...

tot sigui per sortir de casa....encara que sigui gràcies al'empenta de la filla.
Els xinos són ideals per comprar coses barates i de poca durada....jo si puc no hi vaig...detesto el tracte de favor que tenen dels nostres estimats buròcrates.
Bona setmana de vacances i surt......que no vol dir ser una sortida....;)

Glòria ha dit...

Sí noi, la filla està molt per mi, perquè surti de casa...
Jo tampoc sóc d'anar, es poden comptar amb els dits d'una mà, però ja has vist que els articles... Referent a si tenen cap tracte especial, vull pensar que no, la normativa ha de ser per a tots igual.
Idem, Garbí.