2.03.2012

Un clàsic 2.0

Ahir tot llegint aquest relat, tan habitual ara per ara, vaig pensar en el fet invers, es a dir, persones que es conèixen a la vida real, i que les xarxes socials afavoreixen les relacions.
Persones que es coneixen a la feina o en activitats extralaborals, que comencen un contacte de proximitat d'alt nivell, i fomentat per la comunicació virtual, es converteixen en cómplices de neguits, alegries, somriures, llàgrimes...
Fins que un dia deixa d'haver aquest contacte tan proper, una persona deixa d'estar "disponible" per a l'altra; i aquesta altra es pot preguntar si serà perque ja no resulta un actiu tan important per a l'activitat extralaboral (tot un clàsic) o, que les relacions virtuals ja cansen (2.0)...
Sempre quedarà fer-li un "unfollow", un esborrar o bloquejar al FB, treure'l dels contactes Vip, etc.
Ningú és perfecte.

6 comentaris:

Joana ha dit...

Tampoc li donis massa voltes.
No val la pena.
Jo al FC ja fa temps que vaig fer neteja, queden els més íntims.

Glòria ha dit...

I tant! Però te n'adones qui de veritat li dóna sentit a la paraula amic-amiga. Petonets, Joana.

garbi24 ha dit...

Arribara un dia que el 2.0 serà molt seriós, però ara per ara la gent s'ho pren comun joc que no és.
les paraules se les emporta el vent....les d'un teclat només ho pot fer google

Glòria ha dit...

Sabies paraules, Garbí.

Montse ha dit...

Jo vaig tenir un daltabaix amb algú que es va penjar de mi a trvés del xat(no pas a nivell sentimental!) però una vegada tenia un problema amb la seva filla petita i m'ho volia comentar. El meu pare estava molt greu i jo no em connectava, per tant, quan em va buscar per la xarxa, no em va trobar. I al cap d'uuns mesos em va esriure un correu horrible on m'acusava de "no haver estat allà perquè em pogués fer la consulta que necessitava". Em vaig haver de llegir (que no sentir) que jo era una mala persona.

Perquè vegis, el que pot fer la xarxa!

Glòria ha dit...

Sí, sí. M'ho crec, jo he tingut de tot, bones i males experiències. En fi, les (bones) amistats, perduren .-)Una abraçada, Montse.