2.19.2012

Matador!

Ahir a la tarda vam quedar amb la meva filla per anar a la Rua de Carnestoltes, com que encara no es veia massa moviment, vam entrar a comprar un detallet per a una criatura que ha vingut a aquest món no fa gaire. Últimament, si tinc un compromís, sempre trobo el que busco a la mateixa botiga.
Va anar ràpid, però a la sortida ja ens vam trobar amb la Riera ocupada per la Momerota i la Momeroteta plenes de bolets i, boletaires... que els bolets s'han d'anar a buscar a la muntanya, no pas als parcs mataronins!
De seguida va passar la Cort de Sa Majestat en Pellofa XXXIV, no massa irreverent, vestit "de luces" enguany, després el vam veure al balcó de l'Ajuntament fent ganyotes al poble.
Força comparses formaven la Rua, no gaires de crítica, la més participativa va ser la d'indignants pel retard de les obres de l'escola Marta Mata, i la que més soroll feien... Per què serà?
Anaven passant les comparses i jo ja no sabia sobre quien peu posar-me, no feia fred, fresqueta, però ja només estava pensant en arribar a casa, posar-me còmoda i sentir escalfor.
Va acabar i quan vam mirar cap el balcó, Sa Majestat no hi era. Caram! I el discurs? Doncs res, pujem xino xano al barri; al Rei dels Pocasoltes el vam veure que anava entre mig de la gent a peu (o ens ho va semblar). Algú/na sap si va haver discurs?
A l'entrega de premis ja no vam anar, he sabut avui que va guanyar la comparsa del barri de Molins; una mica "desmillorats" i unes grenyes canoses que "pa que" ;-) Felicitats, Molins!

6 comentaris:

Joana ha dit...

Vaus?, una cosa que no compartim.
No m'ha agradat mai el carnaval.
Ni que reconec que la canalla fa molta gràcia.
Jo també tinc debilitat per aquesta botiga i la roba de nadó :)sferres

Glòria ha dit...

Bon dia, Joana. Bé, tampoc m'apassiona... De vegades has de fer el paper per la feina. D'altres, per sortir una mica de la rutina.
Oi que sí? I sempre quedes bé amb un regalet amb "colorido". Esperant el proper nadó per a fer-li ;-)petons i bon diumenge.

Montse ha dit...

A mi m'havia encantat el carnaval, però em sembla que ja "no toca" perquè ja no em fa gràcia, ni hi penso!

És bo saber que hi ha una botiga "amiga" no tan lluny de Blanes ;)

Glòria ha dit...

Je je je, ja passa. I amb els néts tampoc?
Doncs sí, m'encanta aquesta botiga!

joan gasull ha dit...

jo com que no m'agrada no he fet ni un pas per veure res de carnaval, apart de que a tot arreu és una matada de peus

Glòria ha dit...

Oh, quin canvi de look Garbí! I els teus nanos no s'han disfressat? He de dir que jo feia temps (no sé quan) que no anava, però ahir la meva filla tenia ganes de veure la rua, potser els dos anys que se la va perdre li van fer venir ganes, no sé pas...