1.14.2012

Sigles i sigles pels segles dels segles

Amb la invasió de sigles que hi ha ara, ja s'ha escrit i molt, fins i tot jo; em sona haver fet algun post al respecte; però avui, tot "fullejant" els diaris, m'he trobat amb alguna de curiosa, si més no...
Recordo una penya del meu poble que als seus inicis es deia "ASMA", penya formada per solters/res amb certa edat, si a això l'afegim dir-se asma, els acudits eren fàcils, oi? Actualment està formada per casats/des també i, es diu "PASMA", amb la "P" de penya, queda així, que també té la seva guasa..
Però torno a les notícies amb sigles, la primera em semblava que la mateixa Mafalda havia fet la LLei: Llei contra la SOPA, je je je; però no, es veu que és com la LLei Sinde espanyola.
La segona ja no sabia si la noia es peta de riure, o s'havia fumat un peta... tampoc era això, un nu contra el maltratament animal, PETA...
I aquesta que tot i saber per boca d'afectats directament que passaria, sempre sap greu; un nou ERE a una empresa de la ciutat, i van...
Doncs això, continuem amb sigles i sigles pels segles dels segles.

6 comentaris:

Montse ha dit...

amb sigles i caos i desvergonya per tot arreu... sort n'hi ha de les poques bones persones que encara queden, tu ja m'entens!

jo estic taaaaan desencantada que no crec en res.

ara fa una estona ho deia a ca la Zel!

una abraçada, Glòria, que tinguis un bon i assolellat cap de setmana :)*

Glòria ha dit...

Quina veritat, Montse! Jo molt, suposo que es nota, oi? Els mateixos desitjos per a tu. Un petó.

garbi24 ha dit...

jo les començaria a treure...i per provar si va bé, podríem començar per l'IVA....

Glòria ha dit...

¡Ahí estamos! Bona proposta :-)

Joana ha dit...

Més d'una vegada he hagut de buscar a "Sant Google" el significat d'algunes...
No dec ser prou moderna?.
Bon dia guapa.

Glòria ha dit...

Doncs ja som dues, bon diumenge, Joana. Petonet.