12.12.2011

Discret pont

De nou dies, només he treballat un; és a dir, del tres a l'onze de desembre, vaig anar al cole dilluns cinc. La resta, una mica de tot.
Començava divendres dos tot sortint de la feina amb un viatge de cap de setmana al poble, hi havia quelcom per a celebrar, i estava convidada. La tornada diumenge a la tarda.
Dilluns lectiu una mica atípic, part d'alumnes i personal docent, estava malalt...
Dimarts i dimecres, moments per a acompanyar a una amiga que va perdre el seu germà en accident, un cop molt dur per a ella i la seva família.
Dijous... no recordo què vaig fer, igual simplement estar a casa amb el meu nano sense fer gaire cosa de l'altre món.
Divendres perruqueria, i una bona tallada de cabells per cert. No estava a l'agenda, però en vistes que la perruquera ha de tenir un nen per a quests dies de Nadal, i ja no treballarà fins passar un mes del naixement, era una emergència. A la nit vaig anar a veure el documental Regent Street 165 dels Capgrossos de Mataró al Foment, no gaire gent per això, deurien anar tots el dia del Monumental... Sí que em vaig trobar amb cares conegudes, de les que t'alegres quan et veus, vaja. Per cert, encara esteu a temps de veure'l, avui fan un altre passi a les 22:30.
Dissabte només vaig sortir al matí a comprar, perquè com diu aquell: "menjar, s'ha de menjar", la resta del dia l'ingredient principal, molta lectura; El conte número 13, ja el vaig acabar ahir :-)
Diumenge 11, començava el dia ple d'emocions i sentiments a flor de pell, la meva germana hagués fet anys, amb el pas de les hores el record era menys amarg. A la tarda tenia cita amb el teatre amateur, un acte organitzat per EPMA; em va encantar l'obra i la interpretació de El club de la corbata, una pena que s'assabentés tan poca gent i no poguessin gaudir de la representació teatral... Gràcies a qui em va donar l'oportunitat.
Acabava el meu discret (però bo) pont veient una pel·lícula tapats amb la mateixa manteta, amb el meu fill; amb la meva filla ni ens hem vist. Tranquil·la nina, a partir d'avui, tindràs molllttt de temps.

2 comentaris:

garbi24 ha dit...

Doncs més dicret es el meu que ha estat com un intermitent...ara treballo ara no, ara treballo, ara no.....i així fins arribar al fi dde setmana amb gust a no se que....si de festa o de feina.

Glòria ha dit...

Mirem el costat positiu, així no tindrem jet lag ;-)Jo no sabia ni quin dia era...