11.28.2011

La veu


No és la primera vegada que dic que m'arriba molt el missatge pel to de la veu de la gent. Persones que dius a primer cop d'ull: uummm, després, quan obren la boca, dius: millor tancada...
Per a entrar en tema; hi ha pocs programes de TV que m'entretenen, després de donar voltes i voltes, he arribat a la conclusió que els únics que em mantenen desperta i amb la ment activa són els concursos. Suposo que és perquè em permeten interactuar, contesto o tracto d'esbrinar la resposta, i ric, per què no? També, potser, és que no sé estar asseguda davant el televisor sense res a les mans, he de tenir un llibre, o encreuats, o... perquè ganxet i mitja i coses d'aquestes, com que no.

Bé, la setmana passada a un concurs de tarda estava convidada la
Mayra Gómez Kemp, sí, era ella, però al començar a parlar, vaig pensar que era una doble, la veu no tenia res a veure amb la que jo recordava; anava passant l'estona, jo la mirava, l'escoltava... al final vaig preguntar a "tito Google" i em va donar la resposta: una càncer de llengua l'havia deixat sense parlar i amb el temps i logopedes, ara, podia fer-ho. Es nota que no estic al dia en premsa rosa, oi?
I per què avui m'he llevat pensant en veus? Ah, sí! Perquè ens hem fet amics del FB amb en Constantino Romero "La Veu" :-)

4 comentaris:

Joana ha dit...

Jo vaig saber que estava malalta per el concurs del migdia de la ruleta, sembla que ha estat molt dur.
A mi tampoc m'entreten gaire darrerament.
La "veu", pot, també, ser molt suggeridora...

Glòria ha dit...

Veus? També per un concurs :-) I tan que pot ser-ho, Joana.

garbi24 ha dit...

amb un cop de veu ens acostem o bé ens allunyem....el to és el que mana

Glòria ha dit...

I a dinar i al llit, al primer crit!