10.14.2011

TTTZZZZZSSSSSS...

Aquesta nit el culpable de que m'hagi desvetllat, és algun familiar del de la imatge; sí, un mosquit "trompetero" m'estava fent demostracions del seu brunzit a l'orella.
M'he llevat amb la intenció de ser poc indulgent, però s'ha amagat, he intentat tornar a dormir tapada fins les orelles, i no podia, pendent de si tornava amb l'esperó esmolat. Al cap d'una estona ja era per allà, he tornat a encendre el llum, i sí, estava a la paret del capçal del llit amb les ales esteses, l'avió havia planejat; aquest, no tornarà a desvetllar-me...
Total, que a veure qui és el guapo o la guapa que pot reconciliar la son, jo no! El primer de tot beure la llet, sigui l'hora que sigui, je je je; després un repàs per sobre de la premsa digital on a més a més de les notícies de la crisi, retallades, polítics i polítiques que també estan preparant el seu esperó per a la campanya de les eleccions, i la gran notícia de que la BB torna a funcionar... He trobat de curioses, si més no, que han despertat el meu interès. La primera la d'aquests "angelicos", llegint l'article, sobren les paraules.
La segona sembla una notícia de merda (amb perdó), però té amo...
En fi, el mosquit i la mare que el va parir, casos i coses, coses i casos.
No ens queixem, que per a cava encara tenim, i no com altres :-)

6 comentaris:

garbi24 ha dit...

és el que té...si et claven l'aguijón a mitjanit....et desvetlles...

Glòria ha dit...

Ja ja ja, que no, que no ha estat així, només "em buscava" ;-)

zel ha dit...

Bon recull, caram, m'he posat al dia!

Glòria ha dit...

Je je je, hi ha de tot, oi Zel? El que fa estar sense dormir unes hores a la nit... merci!

GAIA ha dit...

Hi ha altres maneres de defecar i molt més pitjors, la dels polítics.
(referent a la notícia del defecador en serie.
Jo, fins que desapareixen els mosquits tinc encès un aparell que va molt bé.

Glòria ha dit...

Sí, la caguen a dos per tres... Bona mesura antimosquit, sí :-)