10.10.2011

Em conformo amb ben poc...

Un cap de setmana que algunes persones qualificarien d'avorrit i insuls, però que jo, he estat la mar de bé!
Dissabte al mati, compres, com no! A la tarda, però, trobada amb una amiga que portava unes setmanes fora de Mataró, i, ens havíem de posar al dia. Anar pel Centre de la ciutat és tot un plaer, et pots trobar amb gent que ni ho pensaves, per exemple "l'avi Miquel" del programa de Mataró Ràdio, Bonaire Street! Caram amb l'avi...
A la nit, arribava el pare de la família carregat d'emocions, vivències i fotos d'uns dies passats a La Rioja, gaudint de l'espectacle de la "berrea" dels cérvols per primer cop. Hi ha coses que no tenen preu...
Diumenge al matí, cap El Prat; un sard agafava un vol a Cagliari per a passar uns dies amb la seva gent. De tornada a casa, conversa interessant de pares i filla.
Havent dinat, sense fer migdiada ni res, altre cop al cotxe, (allà em vaig recrear, jo jo jo) aquesta vegada cap a la Catalunya Interior, a L'Alta Anoia, a visitar el meu estimat nebot que em va rebre amb un somriure d'orella a orella, i, una grapada a les ulleres... Amb el temps, i les visites fetes, ja saps fins i tot les hores que inverteixes, no falla, de no haver-hi contratemps, és clar: hora i mitja d'anada, una hora amb ell, i una altra hora i mitja de tornada, total quatre.
Just per a fer una truita de verduretes per a sopar, va sortir boníssima. Avui, dilluns de nou, amb un dimecres festiu pel mig, que més vull?
Ja veieu com em conformo amb ben poc, ni he sortit de festa, ni he vist futbol... :-)

3 comentaris:

Joana ha dit...

De vegades, gaire bé sempre, aquestes petites coses son tota una vida.

garbi24 ha dit...

jo no diria que el que has fet es poc.....tot el contrari, tenir això és molt.
Llàstima que molta gent no ho sàpiga gaudir. Bona setmana, guapa. I fixa't que he posat una coma després de setmana....;)

Glòria ha dit...

Com ho saps, Joana. I la pressió arterial bé :-)
Tu també has gaudit de la família, oi Joan? je je je. Idem, guapo ;-)