10.07.2011

El Ple de Mataró en directe

Ahir va ser el dia, el sis d'octubre del 2011, el Ple de Mataró el vam poder seguir per la web de l'Ajuntament.
Alguna vegada he anat al Saló de Plens, em sembla que una el vaig escoltar per Mataró Ràdio, conexions puntuals per m1tv , seguiments pel facebook i per twitter, però com ahir, mai; tot i que normalment vaig seguint les piulades , sempre...
Sí que al principi havien interrupcions constantment, estan en periode de proves, i la publicitat em sobrava, suposo que és irremeiable...
M'agrada saber el què es cou a la meva ciutat, i una manera molt important és escoltar els diferents grups que formen l'Ajuntament, tant el Govern com l'oposició. També com la premsa va informant els seus seguidors, articles redactats durant el Ple!
També he de dir que com es veia que seria llarg, quan ja portava quatre hores i mitja ho vaig deixar; just quan un regidor del Govern es va acomiadar, és de lamentar. Tots els grups li van dedicar paraules d'agraïment, la que més es va repetir "cordial", una persona molt cordial i dialogant, deien. Ser de l'oposició, no significa ser enemics. Sort, Marcel!
Felicitar a qui calgui per la iniciativa de portar l'Ajuntament a casa nostra.

5 comentaris:

garbi24 ha dit...

trobo molt encertat poder saber el que es cou dins cada ajuntament, potser així ara no estariem com estem

Ramon Bassas ha dit...

Glòria
És curiós; 'cordial' ve de 'cor', justament l'òrgan que més l'ha avisat, fins ara, que ha de canviar de prioritats. Jo també li desitjo una vida més relaxada i feliç.

Glòria ha dit...

Joan, com va per la teva ciutat el tema?
Doncs mira Ramon, no havia pensat en les arrels de la paraula, però ara que ho dius; no tinc cap dubte que tothom li desitja el millor, ja vaig llegir el teu post :-)

ciuatanejo ha dit...

Bona tarda Glòria,
Jo també trobo que és una bona iniciativa i ho vaig estar mirant una estona.
No ho vaig agafar des del principi i això va fer que veiés un trocet d'una intervenció.
El problema principal va ésser que l'streaming s´anava entretallant i això feia perdre el fil i les ganes de seguir.
És una bona manera per anar sabent que és cou a l'Ajuntament.
Salutacions,
David

Glòria ha dit...

Hola David, sí al principi passava això, després va anar millorant: Jo també vaig deixar de seguir-ho, es feia tard. Gràcies per la visita i el comentari.