9.29.2011

Heu anat mai...


A Portlligat? Un racó preciós a prop de Cadaqués. On es troba aquesta Casa-Museu, la casa on va viure en Dalí amb la Gala, i on es va inspirar per a moltes de les seves obres. Al seu Museu de Figueres sí que he estat dues vegades.
Tampoc és que vagi molt sovint, però quan he anat a Cadaqués, sempre he volgut apropar-me a Portlligat. He de dir que mai he entrat a veure la casa per dins ni visitar el museu, sí que ho he intentat: o per l'hora no es veia cap activitat allà, o havien tancat feia poca estona, o... l'última vegada, no fa gaires dies, el motiu va ser la gentada, una cua que a la resta del grup no li venia de gust fer; però a servidora, encara que només sigui mirar la badia i la casa, ja m'agrada!
No sé si era ahir que vaig llegir aquesta notícia; parlant a casa del tema, ja que teníem la visita recent, clar ens va fer "gràcia". No, nosaltres no vam ser, vam veure la casa de lluny.
Per això, quines coses més estranyes que roben ara els amics de l'aliè, oi?

6 comentaris:

Joana ha dit...

Adoro Cadaqués, crec que ja ho saps i jo si vaig visitar la casa, realment, única!
Lo dels lladres.... señor!

Glòria ha dit...

Sí, em consta; tot i que juntes no hem anat mai :-) La propera vegada faré tot el que pugui per a entrar a la casa.
Sí noia...

garbi24 ha dit...

segur que no vares tirar del cuerno?

Glòria ha dit...

Ni he entrat mai, ni sabia que havía un cuerno allà :-)

Montse ha dit...

siiiiiiiiiiiiii! que boniccccc

ara, això del cuernu jo tampoc no ho sabia :(

Glòria ha dit...

Ains... ja m'estan entrant ganes... I li faré foto al cuerno! Petó, Montse.