9.06.2011

El món està boig


Mires la premsa i no trobes cap notícia bona, positiva (o ets tu qui no està positiva?). Tot són catàstrofes, conflictes, crisi... O tonteries com aquesta; dic jo, ja podrien enviar els diners a Somàlia i comprar-se un altre gos... Una cosa és que respectis els animals, i altra que ofenguis a persones amb el tracte que dónes a les bèsties.
Si parlem de noves tecnologies, ja és la repera, notícies amb vocabulari que ni entens; però clar, no diràs que no domines el tema, no queda "chic". A aquest tio li parles de que has anat d'un poble a un altre a sobre d'un ase, o de la matança del porc i li semblarà que t'ho estàs inventant.
En fi, amb algun enllaç en castellà, però el post en català. Jo vaig triar venir a viure a Catalunya, vaig voler (voluntàriament) aprendre la llengua; i els meus fills saben perfectament el castellà, per molt que a "alguns/algunes" els hi fa por l'immersió lingüística.
Quin tema d'aquests serà el que m'ha tret la son aquesta nit?

3 comentaris:

garbi24 ha dit...

Crec que tanta informació noi ens va gens bé, si proves de no escoltar-les tant veuràs com millores i si no dorms.....potser serà per una bona cosa.........:-)

Joana ha dit...

Sembla que les coses més "normals" les volen convertir en un problema.
La lògica, no els funciona!

Glòria ha dit...

Bon dia Joan i Joana, així estan les coses pel món, fins i tot la Mafalda s'ho mira amb preocupació...