8.10.2011

Amb la maleta feta de nou!

Bé família, amb les maletes fetes de nou, i sense haver de facturar-les, m'acomiado fins a finals de mes.
Quan encara somio a les nits amb tot el que he vist, viscut i trepitjat aquesta intensa setmana passada a Itàlia, ja estic canviant el xip per a conviure amb la meva gent del poble.
A la maleta, a més a més de tot el necesari per a tres setmanes, em duc el TDT per a la TV que tinc a l'habitació, els avis encara no me l'han posat... Un llibre d'intriga de 1561 pàgines, d'aquells fàcils que no et fan pensar massa, el banyador (per si algun dia surt el sol i em ve de gust), i tangible, poc més. La resta, la porto a la intenció: dies de descans, retrobades amb familiars, amics, coneguts, sortides curtes; i festes, tot i que una ja no està per a tanta festa. Ah, i enguany una novetat, uns amics m'han dit que vindran de visita, serà veritat?
Avís a "los amigos de lo ajeno", la casa no es queda sola, n'hi ha dues persones que no tenen vacances

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

Descansa descansa.....d'alguna manera has de recuperar els adolorits peus que varen cavalcar sense aturador per les vies romanes......
Bones vacances!!!!!! segones

Glòria ha dit...

Ja porto el llibre en marxa, je je je. Gràcies, Garbí. Els peus millor...

zel ha dit...

Qu+e, encara dura la desconnexió? Gaudeix!

Glòria ha dit...

Sí Zel!!! Només mirar l'imprescindible, je je je. Aviat torno a casa, però començaré a treballar... :-(