7.21.2011

Una habitació amb vistes

Aquesta nit he dormit poc, i a estones. El darrer somni, ja, m'ha desvetllat del tot.
Era al meu poble, a una placeta que hi ha al costat de casa xerrant amb les veïnes; així com estava parlant, he aixecat el cap mirant a la finestra de la meva habitació i, l'he vist oberta del tot, amb llum encès i, pintades per la paret, signes evidents que algú havia escalat i entrat a casa. Okupes? Penseu que fa molts anys que la casa està tancada... però el que és pitjor, no havia teulada!
De seguida hem pujat un grup de persones, entre les que havia una amistat que vaig estar parlant del poble ahir a la tarda, amb la seva parella i el seu nano petit (eren vacances d'estiu). Valorant els desperfectes s'ha fet de nit i hem hagut de quedar-nos tots allà a dormir. Jo els he cedit la meva habitació, el llit és de 1,20 cm. Justet, però... I al nano li vam posar un matalàs al terra.
Amb emoció els hi deia: aquí dormia jo. Ja aleshores m'agradava estar a soles a la meva habitació, el meu espai. Ell mirava les fotos de quan era joveneta que encara estan a les parets. Ella mirava per la finestra, i em va dir: oh, que maca! I és que estava veient la torre de l'Esglèsia, la veia (i encara es veu) no entre arbres com a la imatge, entre teulades veïnes.
Al poble tinc una habitació amb vistes, amb vistes a la torre més bonica i més alta de la província de Terol!
Els somnis: una barreja de sentiments, pensaments, converses, present, passat... I aquests són dies d'això.

3 comentaris:

Joana ha dit...

Deu tenir un significat, sense taulada..
Unes vistes estupendes no?

garbi24 ha dit...

espero que quan hi vagis no hagis de dormir al ras.....que en aquella zona les nits son fresquetes

Glòria ha dit...

Segur que vol dir alguna cosa Joana, i sí, m'agrada veure la torre :-)
Jo també ho espero, Joan. No sé, s'han barrejat moltes coses...