7.29.2011

Dues de ben grosses

Les Santes ja estan acabant; avui, amb l'espetec de final de festa i, l'orquestra Girasol al Parc, es donaran per finalitzades.
Ahir a la nit, va ser el Ball de Requisits de Festa Major i el No n'hi ha prou, dos actes encadenats que m'agraden. A la tarda, arran d'un post que vaig escriure ara fa un any, llançava una pregunta de com m'aniria enguany al ball: si tindria ram o fanalet, si em passarien l'escombra, si faria canvi de parella, si beuria Juliana o cava, si tindria taula... I alguna amistat enrotllada ja em deia "demà ho expliques". Doncs aquí estic, amb el cap una mica emboirat...
El primer de tot dir que sí, vam tenir taula i cadires, una taula plena de "salseros".
No vaig tenir ram ni fanalet; em vaig perdre com mitja part fent cua per a comprar els tíquets de la beguda, però vaig beure les dues coses: Juliana i cava.
Les escombres les vaig veure volant (i alguna bruixa també), i no vaig fer canvi de parella, ho vaig intentar, però em van donar la primera carbassa, després el noi em qüestio em deia que li estaba entrant a la noia pel flanc dret... La segona em vindria per una altra via, en total: dues carbasses de ben grosses!
Una bona nit en bona companyia, tot i trobar a faltar amigues incondicionals del ball.
I com que les festes cansen, ara venen uns dies de descans, al bloc glorieta també.
Glòria a Les Santes!

10 comentaris:

garbi24 ha dit...

es que no vares buscar bé.....no et mareixes carbasses tu...encara que oju amb els canvis de parella després del cava
En tot cas...bones vacances i ja et trec jo a ballar un valset....;)

Glòria ha dit...

Sort de tu, Garbí, ains...
Gràcies, igualment. Recorda, em deus un ball ;-)

Joana ha dit...

Crec que és el primer cop que m'ho perdo.. ssnniiff.
Però vaig gaudir d'un sopar en família, 23 persones, que va estar molt bé.
Has de tenir més morro al canvi de parella!! :)
Bon descans guapa!

Glòria ha dit...

El motiu era potent, Joana. Felicitats per aquesta família tan nombrosa, gaudeix-la. Altre any li possaré més morro, je je je.
Gràcies, igualment per a tu.

Montse ha dit...

ja fa un any, que o tu o la Joana parlaveu de Les santes... deumeu, com passa el temps!

t'he deixat un premi al meu blog, reina mora!

Glòria ha dit...

Si, Montse, psasa volant. Ja ho mirare quan tornni a Mataro, estic a Italia i no m'aclareixo gaire amb l'idioma a Internet (de fet, crec que he perdut algun compte) a sobre no trobo segons quins accents. Moltes gràcies, guapa.

zel ha dit...

Senyal que no et convenien!
hihihi...

Glòria ha dit...

Doncs això!!! Gràcies,Zel.

zel ha dit...

Ep, Glorieta, em podries passar el mail? Faig un convit per celebrar quatre anys de blog, si et ve de gust...

rosersuso@hotmail.com

Merci!

Glòria ha dit...

Ja t'ho he enviat, merci a tu.