6.05.2011

Sense pena ni glòria

Fa vuit anys em vaig embarcar en un projecte de ciutat, un compromís d'acord amb les meves idees que, va anar creixent.
Els primers quatre anys van ser fantàstics, amb il·lusions i èxits, després va anar baixant, però sempre hi ha un detonant, en aquest cas va ser fa gairebé tres anys, on vaig descobrir "que no es oro todo lo que reluce", d'ençà aleshores...
Ara ha arribat el final de la meva etapa, una carrera més o menys llarga que no he fet sola, amb alguna entrebancada i, tot s'ha de dir, moltes vegades he trobat una mà amiga per a arribar. Potser he passat sense pena ni glòria, però he donat el que tinc, el que sóc.
Per algun "lumbreres", mentre no ocupi el lloc que a ell l'agradaria, la resta... som mediocres!
Gràcies, tot plegat, entra a formar part del meu CV.

6 comentaris:

Joana ha dit...

Discrepo amb tu, no és la primera vegada, ho se...
Crec que has fet una molt bona feina amb la secretaria de la Dona, ho crec de veres.
Però també se com de sola t'has trobat més d'una vegada i sense cap mà que t'ajudès.
També se que et vaig deixar una mica sola, ni que era una més, però si hi penses una mica, saps que no podia fer una altre cosa.
Has de pensar que tu ets gaire bé la única que ha complert el calendari, ara, tu deicideix si deixes veure, o no, el comentari, però insisteixo, has complert en el que has pogut i sabut.
No et carreguis coses que No et toquen.
Un petonet

Glòria ha dit...

Bon dia Joana, ja veus que sí deixo veure el teu comentari, has endevinat per on anava, oi? Potser, jo també alguna vegada t'he deixat sola, però aquí estem.
Un altre per a tu. Dia gris...

garbi24 ha dit...

son etapes de la vida....no t'hi capfiquis, la pena passarà però la Glòria sempre hi serà.

Glòria ha dit...

Je je je, tu sempre fent una segona lectura. Merci, garbí!

teresasadurni@hotmail.com ha dit...

Feia temps que no miraba els blocs;cansament potser?massas problemes segur..saps jo crec que molta gent tindria que ser com tu;no ho dic per amor de amiga ni molt menys, has treballat molt i mes del que et tocaba amb alegria i empenta,hi s'ha intentat no creguis el teu pas per la secretaria de la dona ha set positiu per tu i per moltes altres dones afins

Glòria ha dit...

Sí, sembla que els blocs ja no estan tan de moda :-( Gràcies, tu sempre has estat ben a prop. Bon dia, Teresa.