5.01.2011

Va de festa!

No sé ben bé per quins motius, penso que ve marcat pel calendari litúrgic, les últimes festes venen de dos en dos, o més...
Sant Jordi enguany, que jo recordi mai havia coincidit en Dissabte Sant (potser sí), per a mi atípic total, si bé ho vaig viure molt intensament al meu poble, a l'Aragó. Un poble petit, però gran culturalment, així com solidari.

I avui, "rizando el rizo", primer de maig, Dia del/la Treballador/a, Dia de la mare... alguna cosa més? El millor regal, la visita de la meva filla, i per aquest motiu, la trobada amb els meus estimats nebots; dinar familiar a Ca la Glorieta.
Treballar, el just i necessari, el descans de la guerrera :-)
Que tingueu un bon diumenge mares i fills/es treballadors /res. D'alguna manera, avui, tothom ho celebrarem. Això sí, servidora amb una rosa vermella al puny esquerre aixecat!

6 comentaris:

garbi24 ha dit...

la millor celebració és poder estar junts i ben avinguts. Bon diumenge amb familia

Glòria ha dit...

Com ho saps, Garbí! Bon diumenge per a vosaltres també.

teresasadurni@hotmail.com ha dit...

Bon diumenge i Bon dia de festa;per a tots i totes.No es pot desigar gaire mes amb el dia de sol tanc macu que tenim

Glòria ha dit...

Donc sí, tens raó. Gràcies Teresa, i el mateix desig per a tu.

Joana ha dit...

Espero que hagi estat un estupenda "visita".

Glòria ha dit...

Bon dia Joana, doncs sí, molt aprofitada. Ella sempre ve amb encàrrecs molt concrets; dissabte vam anar a BCN a veure jugar el seu germà, diumenge van venir els cosins i, a la tarda vam anar a veure (per fora) l'escola nova. Converses i complicitat a tope!