5.28.2011

Un abans, i un després


Que tot ha anat canviant i adaptant-se als nous temps, és una realitat; podríem fer un llarg llistat: en mitjans de transport, de comunicació, etc. Però avui estava pensant en la manera de fer-te un recordatori...
Encara veig la imatge de ma mare treint-se el mocador de la butxaca, i portant un nus a cada punta o dos, el problema venia quan deia: "ara no recordo perquè el vaig fer...". d'això, hem passat a l'agenda electrònica, guau! He de dir que jo encara faig servir la de paper, mira, en algunes coses sóc tradicional. També faig servir el calendari de la cuina, tot encerclant el dia, amb l'hora i el motiu del recordatori, el nus al mocador no, entre altres coses perquè els porto de paper :-).
I el que més faig servir, i que per molts anys, és la memòria. De vegades no voldria tenir-ne tanta...

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

jo des de fa un temps intento d'apuntar menys coses a l'agenda electrònica per tal de forçar un xic la memòria, que tot se'm oblida. Bé tot no hi han coses que el meu cervell amb recorda sovint.....molt sovint

Glòria ha dit...

Ben fet! No et pregunto de què no t'oblides... ;-)

teresasadurni@hotmail.com ha dit...

Jo tinc una memoria selectiva (per sort) no recordo ni persones ni actes que hem fam mal.El que si pasa es que de vegades quant hem retrovo amb alguna persona dintre meu salta una alarma hi ser que no. Que no conve!!!!
vaig veure en algun lloc que el cervell ho fa per protegir.se

Glòria ha dit...

Està bé això de la memòria selectiva... Jo ho recordo tot, lo bo, i lo no tan bo...