5.12.2011

Mataró, ciutat viva

Ahir al vespre escoltava dir a alguna persona que Mataró era una ciutat avorrida, em vaig quedar a quadres pensant: estarà parlant d'una altra ciutat?
Jo la trobo ben viva, on cada setmana passen moltes coses (cert que també s'ha de tenir un interés per conèixer-les...). Que els hi diguin als meus nebots (i això que viuen a una ciutat del Baix Llobregat on també hi passen), que quan venen a passar el diumenge, em diuen: tia, a Mataró sempre hi ha coses interessants per a veure! Ja tens a la tieta dient: anem a veure això, allò? Tant, que l'última vegada em van dir: avui no, ens quedem a casa descansant i parlant... :-)
Jo em perdo moltes, i últimament més, una no dóna a l'abast. Quasi agraeixo les tardes de diumenge quan em quedo a casa planxant i preparant el dinar pel dilluns.
Mataró, una ciutat que bull!!! Surt al carrer i gaudeix-la!!!

2 comentaris:

Montse ha dit...

moltes vegades no ens assabentem del que ens passa pel costat, perquè ens fiquem "aquí" i sabem més del que passa a l'altra banda de món!

A disfrutar de Mataró i molt bon cap de setmana, que demà ja s'acosta!

Glòria ha dit...

He agafat l'"aquí", je je je. Tens molta raó, però a mi m'agrada saber el que passa a la meva ciutat :-)
Molt enfeinada, Montse? Gràcies, igualment.