5.10.2011

Fer campanya

Per a mi fer campanya, vol dir dur a terme els compromisos que has adquirit amb la persona, projecte, partit... amb que et sent més propera. I ho fas perquè vols, perquè creus, sense esperar res a canvi. I ja fa un temps d'això, per tant, haurà quedat clar que no sóc "ambiciosa" en aquest aspecte.
En aquesta campanya em vaig comprometre a dues coses principalment: ciberactivisme i acció al carrer. Potser per a uns/nes, els semblarà que faig poc; en canvi per a altres, que faig la pilota.
En fi, faig el que puc, però em sap greu llegir segons quines coses; tot i que no em dono per al·ludida, que quedi clar, la consciència ben tranquil·la.

2 comentaris:

garbi24 ha dit...

quan et poses dins un fangar és molt difícil de sortir-ne totalment net. Que hi hagi sort

Glòria ha dit...

Tens raó, però a mi que no m'esquitxi, que no visc d'això...