4.01.2011

Com la primavera

Guarderia de Can Gasol, bonics records

Avui comença l'abril, podríem dir que juntament amb el maig, són els meus dos mesos favorits, em donen vidilla.
Al març, la Glorieta ja es revifa, i a l'abril i el maig, especialment aquest últim, ja esclata com les flors en primavera. Esperem que al final del mes que avui s'estrena no canvïi d'opinió, no sigui que em passi com a en Sabina i digui: "Quién me ha robado el mes de Abril...". De ser així, que siguin amics/gues, com una frase que vaig llegir ahir: "Los amigos son unos LADRONES...! Te roban el tiempo, te roban sonrisas, te roban secretos y lo peor de todo te roban tu CARIÑO...!
Bé, a final d'aquest mes i principis del següent, la "nena" vindrà de visita uns dies, ja tocava, des de Nadal que no ens veiem!
Tot plegat, amb algun somni que hauré tingut aquesta nit, m'han fet pensar en quan la meva filla era petita, el que costava adormir-la la "jodía"! I la mare per a bressolar-la cantant cançonetes...
Un dia, em va dir una de les cuidadores: Escolta, i tu quines cançons li cantes a la teva filla? Jo em vaig quedar una mica parada, doncs no sabia per on anava la cosa, i vaig preguntar: per què? No, és que taral·leja i s'enten alguna paraula: "El 13 de Mayo, a Cova de Iria, bajó de los cielos, La Virgen María, Ave, Ave, Ave María...". O sigui, que en comptes d'adormir-se, s'aprenia les cançons que li cantava! Clar, jo feia poc que vivia a Mataró, tot i conèixer cançons infantils catalanes, "nanas", no en sabia gaires i, recorria al cançoner de la meva infantesa en castellà.
En aquella època, la meva filla anava a la guarderia de Can Gasol, gentilesa d'empresa per a les treballadores (ignoro si també treballadors, potser sí) i ni l'arribaven els peus a terra; per cert, endivineu qui és? Donaré una pista, està a la fila dels petitons.

6 comentaris:

Joana ha dit...

El temps vola.
Estic amb tu, la primavera és magnífica, ni que segueixo preferint la tardor...
Potser la que mira la càmera?.

Glòria ha dit...

Je je je, em consta que t'agraden els dies de pluja; et diré que jo tot i preferir la primavera, també hi ha dies grisos que em sento bé. Bon divendres, xula!

garbi24 ha dit...

la primavera que tot ho altera.....
la nena no sé quina és totes tenen el cabell molt rissat.....i no em sona

Glòria ha dit...

Això deu ser, Garbí. Vinga va, et dono una altra pista... no és rossa ;-)

garbi24 ha dit...

la dels cordons vermells......es la que fa cara de més interès.
bon cap de setmana...a estrenar la platja....passejada, peus molls, vent a la cara...i dilluns com nova

Glòria ha dit...

Doncs no, digue'm-ne que estava "interessada" en ella... és la de tot blanc: mitjons i sabates.
Saps que m'ha donat una idea? Gràcies, Garbí!